Ξεκινάω πάντα λέγοντας πως πρέπει να λογοδοτήσετε ως ο #1 υπεύθυνος για την
φτωχοποίηση και την υπανάπτυξη της περιοχής επί 20 και πλέον έτη που την διοικείτε!
Στα πλαίσια των τεράστιων ευθυνών σας, είναι πως δεν έχετε επ ουδενί αντιληφθεί την
σπουδαιότητα της αεροπορικής πρόσβασης.
Σας ενημερώνω πως 3 είναι οι καθοριστικοί παράγοντες για στην τουριστική και ταυτόχρονα οικονομική
ανάπτυξη μίας περιοχής:
1) Η προσβασιμότητα
2) Η προσβασιμότητα
3) Η προσβασιμότητα
• Σας καλώ λοιπόν να μας απαντήσετε, σε ποιες ενέργειες, έχει προβεί η Περιφερειακή
Αρχή για το Αεροδρόμιο των Ιωαννίνων και των (ανύπαρκτων ουσιαστικά) συνδέσεών του;
Με €90.000 ανοίγαμε μόνιμο δρομολόγιο για Γερμανία, αλλά εσείς επιλέγετε να δίνετε
25άρια για κοπές χόρτων πέριξ.
Με 300.000 θα είχαμε εδώ μία εκ των Ryanair, Wizz κοκ να έχουν 4 ως 6 μόνιμους
προορισμούς, αλλά εσείς επιλέγετε τα 32γ για κάθε δρόμο στα γκράβαρα και κάθε
παρατημένο από τους ίδιους τους κατοίκους και την εκκλησία ναό.
Οι άνθρωποι φυσικά δε θα περίμεναν εσάς… πήγανε δίπλα! Τίρανα, Αυλώνα τώρα και
Αργυρόκαστρο!
Θα ήθελα να σας παραθέσω μερικά παραδείγματα περιοχών…
Άγνωστη λέξη φυσικά το αεροπορικό μάρκετινγκ, προτιμάτε να πηγαίνετε στην Φλόριντα,
τη Σιγκαπούρη και το Ντουμπάι…
Ο κ. Καχριμάνης επιλέγει να δίνει 10άδες εκατομμύρια σε απ’ ευθείας αναθέσεις για
άκρως αμφίβολης αποτελεσματικότητας έργα αντί να εστιάσει σε αυτό που είναι ο #1 και
με διαφορά μοχλός ανάπτυξης.
• Σας ρωτώ επίσης, ποια είναι η θέση της Περιφερειακής Αρχής στο τεράστιο για την
Οικονομία της Ηπείρου θέμα της επικείμενης πώλησής του, αν σκοπεύει να συμμετάσχει
στη διαδικασία ή θα παραμείνει παρατηρήτρια, όπως στις περιπτώσεις των πωλήσεων της
Εγνατίας Οδού και του Λιμένα Ηγουμενίτσας.
Φοβάμαι, πως πάλι θα κλείσετε μάτια και αυτιά, εις βάρος της Οικονομίας της Ηπείρου
αλλά και της Γενικής Αεροπορίας.
Άνευ πλάνου, άνευ στόχου διοίκηση της Περιφέρειας!
Κ. Καχριμάνη, σας ρωτάω ευθέως:
– ήρθε ποτέ κάποια από τις Rayanai, Easyjet, Wizzair ή JetTours στα Γραφεία σας και ποια η αντιμετώπισή τους. Γιατί έφυγαν άπρακτες?
Μη μας φέρετε το παράδειγμα Αγοραστού! Υπάρχουν ενεργές συμβάσεις αυτή τη στιγμή!
Τόσο η Περιφέρεια Μακεδονίας όσο και η Πελοποννήσου.
• Τέλος, για ποιον λόγο δεν έχει προβεί η Περιφερειακή Αρχή σε ενέργειες εστίασης και
στήριξης του Αεραθλητισμού (650.000 μέλη μόνο στην Ευρώπη), σε μια Ήπειρο ιδανική για
τέτοιες δραστηριότητες, αλλά: χωρίς κανέναν οργανωμένο χώρο Αλεξιπτώτου Πλαγιάς.
Αντίστοιχα, με μόλις 2 ενεργά Αεροπορικά Πεδία* για Υπερελαφρά Αεροσκάφη (κανένα
στο Νομό Ιωαννίνων!) και μερικά «πρωην» αεροδρόμια.
470 ενεργά αεροδρόμια στην Ιταλία! Ισπανία, Πορτογαλία, Τσεχία, άπειρα… εμείς εδώ,
Νομός Ιωαννίνων: κανένα! 470.000 μέλη στο Σύνδεσμος Πιλότων και Ιδιοκτητών Α/φών
Υπάρχει ένα ρητό στους ανθρώπους της αεροπλοίας: με 1000 μέτρα ασφαλτόστρωση, απλά πηγαίνεις 1000 μέτρα, με 1000 μέτρα πεδίο, ταξιδεύεις σε όλο τον κόσμο!
——-
Σας ακούω να λέτε συνεχώς πόσο ικανός είστε και ότι μόνο εσείς μπορείτε να κάνετε.
Δεν μπορείτε να διανοηθείτε το μέγεθος της ανεπάρκειάς και των ελλείψεών σας.
Ορατότατες, εδώ, που είναι απόλυτα μετρήσιμο το αποτέλεσμα. Αστεία νούμερα το αεροδρόμιο, καμία σύνδεση για πουθενά, καταφέρατε 20 έτη μετά να χρειάζετε να κάνετε τα Γιάννενα μαύρη τρύπα στον αεροπορικό χάρτη, με τεράστιες προεκτάσεις στην
οικονομία της περιοχής.
– Αύριο το πρωί, διαπαραταξιακή επιτροπή, με συγκεκριμένη στοχοθεσία για:
1) Την εμπλοκή της Περιφέρειας Ηπείρου στην πώληση του Αεροδρομίου
2) Την ανάπτυξη και λειτουργία αεροπορικών πεδίων
3) Την υποστήριξη των δράσεων αεραθλητισμού.