Facebook
Twitter
LinkedIn
Μοιραστείτε

«Σήμερα έχω μια μεγάλη χαρά. Έχουμε ανάδοχο στο πιο δύσκολο έργο που θα έχω κάνει στην αυτοδιοικητική πορεία μου μέχρι σήμερα, στο κομμάτι Πηγάδια–Γεφυρα Πλάκας. Ευχαριστώ (…), όλους τους αφανείς εργάτες του οράματος» ανάρτησε σήμερα ο μόνιμος Περιφερειάρχης Ηπείρου και έσπευσαν αντίστοιχα και οι φίλα προσκείμενοι αυτοδιοικητικοί της περιοχής των #Τζουμέρκων να …συνπανηγυρίσουν διαδικτυακά.


Πάμε να δούμε λίγο πιο προσεκτικά:
1) #Τέροβο (διόδια) – #Πηγάδια: €25 (προ έκπτωσης) εκατομμύρια (για έναν αχρείαστο δρόμο) Ανάδοχος: Εργοδυναμική Πατρών.


Θα τελείωνε το ‘21. Είχαμε φτάσει καλοκαίρι του ‘23 και τίποτα 🤷🏻‍♂️. Εκεί που φαινόταν παρατημένο, τώρα πριν τις εκλογές έσπευσαν να δώσουν «λειτουργική» διαδρομή. Διέρχεστε (όσοι ελαχιστότατοι είναι να περνάνε αυτό το δρόμο) με δική σας ευθύνη ένα πράγμα…

Δε συζητώ για τα φαγώματα στο βουνό! Λες και είναι λατομεία στη σειρά! Δε νομίζω πως χτυπάει μόνο στο δικό μου, απαίδευτο τεχνικά μάτι! Κάποιοι λένε για κάτι αδρανή… δεν έχω ιδέα… 🤷🏻‍♂️😋


Από την μεριά της Άρτας επίσης, καμία μέριμνα. Εκεί που η πρόσβαση προς Τζουμέρκα (αν υπήρχε) θα είχε και περισσότερη τουριστική τουλάχιστον κίνηση, δυνητικά.

2) Πηγάδια – Γέφυρα #Πλάκας (αυτό το «μεγαλύτερο της αυτοδιοικητικής του καριέρας»): €24 εκατομμύρια. Ανάδοχος: Εργοδυναμική Πατρών (πάλι).
Εδώ θα είμαστε, μια από τα ίδια θα έχουμε.


Στην Ήπειρο, λόγω Εγνατίας, αναπτύχθηκε τρομερή τεχνογνωσία στην κατασκευή τούνελς (μέχρι και εταιρεία δημιουργήθηκε, μοναδική στο είδος παγκόσμια, που από τα Γιάννενα παρακολουθεί με δικό της ειδικό λογισμικό τουνελς και έργα επέκτασης μέτρο σε Αθήνα, Κατάρ και άλλες περιοχές ανα τον κόσμο).


Αλλά… τι τα θέλουμε αυτά! Που να μπλέξουμε με σοβαρούς ανθρώπους. Άσε να έχει συνέχεια κατολισθήσεις, να βγάζουμε αναθέσεις λόγω έκτακτων αναγκών κοκ…


3) Λεωφόρος #Νιάρχου: ~€30 εκατομμύρια. Φαραωνικό. Ανάδοχος: Εργοδυναμική Πατρών (ξανά)


Δε θα σχολιάσω χρόνο κατασκευής, ποιότητα κατασκευής, ασφάλεια, ας τα κρίνουν οι μηχανικοί, οι ειδικοί και οι χρήστες, το ζήτημα είναι, γιατί αυτα τα εργα;!; Τι άλλο θα μπορούσε να γίνει με €30 εκατομμυρια; Απλή κοινή λογική!


Προσωπικά, αυτός ο τεράστιος τοίχος μπετόν πριν το Πανεπιστημιακό με παραπέμπει από τοίχο του Βερολίνου, ως απόλυτη τριτοκοσμικότητα. Δε συζητώ για τους κυκλικούς κόμβους ανούσιων τεράστιων διαστάσεων. Και επειδή σήμερα σας γράφω από Λονδίνο που οδήγησα και αρκετά, οι άνθρωποι έχουν άπειρους κόμβους, κάποιοι εκ των οποίων είναι «κόστος 0». Ζωγραφιά στο έδαφος ή μικρό υψωματάκι.


4) Μεγάλος #Δακτύλιος (#Πανηπειρωτικό – #Βογιάνου): €24 εκατομμύρια. Μελετητικές αστοχίες, λανθασμένες χαράξεις, προσφυγές, θα ολοκληρωνόταν τον Μάρτιο του 2023… ανάδοχος: δε χρειάζεται ρώτημα… Εργοδυναμική Πατρών


Ένα έργο που πραγματικά χρειάζεται, με μεγάλη συζήτηση ωστόσο για το που έπρεπε να βγαίνει απο το Παραλίμνιο (επειδή κάθε εβδομάδα εδώ και χρόνια πάω για μπαλίτσα Παραλίμνιο, θα σας πω δύο λέξεις μόνο για την «πρόοδο»: Νίλα κακιά)

5) Κυκλικός κόμβος στην είσοδο της #Εγνατίας. ~€2 εκατομμύρια. Ανάδοχος… τι το ρωτάτε: Εργοδυναμική Πατρών


Δε κατάλαβα ποτέ τι ακριβώς βελτιώθηκε τόσο σημαντικά εκεί! Επίσης, αυτό το «δάκρυ» που έχει σχηματιστεί ανούσια στην κατεύθυνση προς Αρτα αμέσως μετά το πέρασμα της γέφυρας Εγνατίας απο κάτω, φοβάμαι πως θα σκοτώσει κόσμο. Γωνιές φόρμουλα 1 πιστας Μονακό!
Φορτηγό + αυτοκίνητο επίσης δε χωράνε να στρίψουνε μαζί… έρχονται και οι άλλοι απο Ηγουμενίτσα με κατήφορο από δεξιά.. θέμα χρόνου δυστυχώς να δούμε πολλά εκεί! Το ευφάνταστο σχήμα «δάκρυ», έχει να προκαλέσει πολλά δάκρυα 😢!

Και το πρόβλημα είναι, τα βλέπουμε εμείς οι απλοί χρήστες/πολίτες/οδηγοί… οι άλλοι που ειναι μηχανικοί, συγκοινωνιολόγοι, μελετητές, τι διάολο κάνουν;!;

* Το 3 και το 4 είναι απο το ίδιο Προγραμμα (Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης Δήμου Ιωαννιτων). Στο ίδιο Προγραμμα έγινε και το έργο 6 που θα σας αναφέρω σήμερα:

6) Έργο διαμόρφωσης της περιοχής #Σιαράβα, αξίας €2,2 εκατομμύρια: Όχι εκεί δε το πήρε η Εργοδυναμική (το μόνο από όλα αυτά) αλλά η περιοχή που επιλέχθηκε, έχω μία απορία με ποιο κριτήριο επιλέχθηκε άραγε; 🙂 (καλώς έγινε δε το συζητώ, εξάλλου αν δε φροντίζουμε το σπίτι -ή τα ακίνητά 😋– μας θα πέσει να μας πλακώσει λένε)


* να θυμίσω πως €4 εκατομμύρια είχανε πάει στον βρόντο για μελέτη σύνδεσης #Εγνατίας με Τζουμέρκα… πριν μερικά χρόνια… είναι σαν αυτές τις μελέτες σύνδεσης #Ιόνιας με #Πρέβεζα… (εκεί είναι και «σάδ», γιατί δυσκολεύονται άραγε;)
** έχω και μια αγωνία, αν εκείνο το ΤΕΕ/ΤΗ θα βγάλει καμία ανακοίνωση συγχαρητηρίων 🙃. Να πω ακόμη πως απο ότι φαίνεται, στο δικό μου φτωχό μυαλό, 2500+ μηχανικοί στην Ήπειρο, δεν έχουν καταφέρει να αναπτύξουν τεχνογνωσία αντίστοιχη των Πατρινών 😮🤷🏻‍♂️
*** να συγχαρώ εγώ πάντως, γιατί μια γρήγορη σούμα, βλέπω πως εκείνη η εταιρεία η Εργοδυναμική, €100 εκατομμύρια εργα στην Ήπειρο, τα έχει πάρει τα τελευταία χρόνια. Μπράβο! Και κάνοντας χιούμορ να πρότεινα: μήπως να άλλαζε επωνυμία σε Εργοδυναμική Ηπείρου αντί Πατρών ή… μήπως ήταν καλύτερο να αγόραζε το #Λιμάνι της #Ηγουμενίτσας με τα €85 εκατ που δόθηκε; 🫶

 

Τώρα που το σκέφτομαι και προσπαθώ να χωνέψω τα νούμερα, είναι εξωπραγματικό, μια εταιρεία πήρε 5 έργα που θα ζούσαμε άνετα και χωρίς αυτά, με κοστος μεγαλύτερο από το Λιμάνι της Ηγουμενίτσας 🤷🏻‍♂️.
54% rulez

**** αυτός ο μήνας ήταν από τους χειρότερους σε τροχαία δυστυχήματα στο οδικό δίκτυο της Ηπείρου 😢
***** και ένα τελευταίο, μιας και λέμε για οδικά έργα. Στη απόλυτα παρατημένη Λάκκα Σουλίου, που το έργο της οδικής σύνδεσης εκεί έχει 15+ χρόνια που σέρνεται και ο κόσμος είναι (θεωρητικά) στα κάγκελα… ξέρετε πόσο πήρε η νυν περιφερειακή αρχή πριν 20 μέρες και μετά από 20 έτη; Ένα σοκαριστικό 64%… 😳 Άξιοι της μοίρας τους 🤷🏻‍♂️

εγγραφή στο Newsletter